مهربان باش

مهربان باش
دیدگاه ها (۱)

واقعا دلم گرفته ونمیخوام دیگه باشم

چرا خدایااااااااا

.

آخ خدا

‌* از ما هیچ چیز باقی نمی ماند *جز خاطراتی که در آن دلیل حال...

مهربان بی وفا تا ابد در ارامش باش و ارام بخواب🖤

برای قلب من سایبانی باش همچون آسمان بر زمین....دور اما همیشگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط