رصد کردم دلش را دوش از بام
به هر جا سر زد و الا دل من
دیدگاه ها (۱)

‌اگر سردت است بگو تا یک آغوشبیشتر دوستت بدارم

‌بی‌هیچ نشانه‌ای،بریده از دنیا،دلگیر، دلگیر، دلگیر…مگر می‌شو...

‌"روزمرگی"‌ات بودم کاش..دچارم میشدی ...

‌ای ربوده دلم به رعناییاین چه لطف است و این چه زیبایی؟

#دختر_قمار_بازSeason : ¹Part : ¹⁰ویو اِلا___صدای در عمارت با...

تلفن✖سر دوش سوبان✔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط