تو اسمم را صدا بزن

تو اسمم را صدا بزن
من
جانم های زیادی را
به این دنیا بدهکارم ...!!!✨🎀

#یهویی_بهش_بگو_دوستت_دارم ❤️

‌🌺
دیدگاه ها (۰)

بند دل منبه لبخندهای تو بند استبرای دوست داشتنت امالبخندهایت...

تو را جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی ،مگر جان بی تو می‌مان...

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط