خدایی اینو من میکشیدم بم میگفتن اسکل ولی چون پیکاسو کشیده

خدایی اینو من میکشیدم بم میگفتن اسکل ولی چون پیکاسو کشیده بهش میگن هنرمند😁


#طنز #فان
دیدگاه ها (۱۴)

دست به دست کنید برسه به دست حمید ننه مرده حمید داداش ریددددد...

والا همین بود😂😂#طنز #فان

‏رفته بودم درباره عوارض دز دوم اطلاعات کسب کنم که برخوردم به...

#عکس_نوشته #دانستنیها #علمی #سلامت

معرفی میکنم دوستمممم 😂

خیلی حق بود خدایی😂😂😂#طنز #فان #خنده #خنده_دار

خدایی زمان تو بازی زود میگذره😂✨#طنز #فان #خنده #خنده_دار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط