دوستان من به دلایلی باید از ویسکونتی برم ولی دلم خیلی برا

دوستان من به دلایلی باید از ویسکونتی برم ولی دلم خیلی براتون تنگ میشه 😔💔
دوستتون دارم😔💔
شاید این اخرین پستی باشه که میزارم😔💔
دیدگاه ها (۲)

ممنون که مارو دنبال میکنید❤

و ان پیس❤

شاید این اخرین پستی باشع کهمن میزارم☹️😮‍💨

میخوام برم دیگه ولی دلم براتون تنگ میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط