♡♡♡

♡♡♡
دیدگاه ها (۱)

از یک جایی به بعدفقط زندگی میکنیم تا به آدمهایی که تَرکمان ک...

درود الهی ب امید تو

بدون شرح

درس زندگی

🤍🖇تنها چیزی که منو به این زندگیوصل می‌کنه، دوست داشتنِ توئه.

طُ همون نیمه ی گم شدمی🫀💌🫂

شرایط بهونست. اونی که بخوادت میمونه👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط