زندگی نیس ک جندگیه 🗿

زندگی نیس ک جندگیه 🗿
دیدگاه ها (۲)

رفتم زیر پست یکی نوشتم میبوسمت اشتباهی بعد اومو بیرون حالا؟ ...

از پسرا لاشی تر ندیدم🚶‍♀️🖕🏻

عا حق

نمیاین ب تخمم کصخلید دی

خاطرات....

نگید ک قرار نیس دیگ تیک تاکمو، اینستا، پینترستمو، چت جی پی ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط