part۴
part۴
داشتم با چشمایی که از حدقه در اومده نگاهش میکردم که یک عدد پسر کراش از پشتش در اومد ماشاالله چشم نخورم بچم حاوی پرسینگ،تتو بود و از سر تا پاش لباساش برند بود
اسم روی لباسش هم کیم تهیونگ بود
اما هاریم بهم گفته بود که جعون پیرسینگ داره
داشتم اطلاعاتو هضم میکردم که اون تهیونگه اومد جلو یک دفعه همه ی بچه ها از دعوا دست کشیدن و ردیفی توی گوشه های راهرو به صف وایستادن
تهیونگ رفت و جعون هم شونه هاشو محکم کوبید به شونه هام و پشت سرش راه افتاد
اینا چرا اینجوری بودن؟وات دف فازشون چی بود؟
اهمیتی ندادم و وارد کلاس شدم باید صندلیم ته کلاس پیش پنجره باشه رفتم و سرجام نشستم
معلم وارد شد و شروع به درس دادن کرد هیچ کس هم به حرفاش گوش نمیداد
یا خوابیده بودن یا با گوشی مشغول بودن
همچنان دامنم معذبم میکرد من همیشه دختری بودم که حجابشو در برابر نامحرمان رعایت میکنه
وجدان:پس عمم بود با نیم تنه میرفت باشگاه مختلط ؟
+یااااا خفه شو
اینو گفتم و همه نگاهاشون برگشت سمتم
این دومین بار بود که توی امروز این جمله رو بلند گفته بودم
تهیونگه سرشو از روی میز بلند کرد عه اینم اینجا بود؟
معلم:بله؟
وای الان چه غلطی بکنم ؟اینجا هم مدرسه خودم نیست یک بهونه ای جور کنم دیگه هم جنی یا گارامی نیست که نجاتم بده
نویسنده خودم نیستم ایشونه
https://wisgoon.com/joen_sojin
داشتم با چشمایی که از حدقه در اومده نگاهش میکردم که یک عدد پسر کراش از پشتش در اومد ماشاالله چشم نخورم بچم حاوی پرسینگ،تتو بود و از سر تا پاش لباساش برند بود
اسم روی لباسش هم کیم تهیونگ بود
اما هاریم بهم گفته بود که جعون پیرسینگ داره
داشتم اطلاعاتو هضم میکردم که اون تهیونگه اومد جلو یک دفعه همه ی بچه ها از دعوا دست کشیدن و ردیفی توی گوشه های راهرو به صف وایستادن
تهیونگ رفت و جعون هم شونه هاشو محکم کوبید به شونه هام و پشت سرش راه افتاد
اینا چرا اینجوری بودن؟وات دف فازشون چی بود؟
اهمیتی ندادم و وارد کلاس شدم باید صندلیم ته کلاس پیش پنجره باشه رفتم و سرجام نشستم
معلم وارد شد و شروع به درس دادن کرد هیچ کس هم به حرفاش گوش نمیداد
یا خوابیده بودن یا با گوشی مشغول بودن
همچنان دامنم معذبم میکرد من همیشه دختری بودم که حجابشو در برابر نامحرمان رعایت میکنه
وجدان:پس عمم بود با نیم تنه میرفت باشگاه مختلط ؟
+یااااا خفه شو
اینو گفتم و همه نگاهاشون برگشت سمتم
این دومین بار بود که توی امروز این جمله رو بلند گفته بودم
تهیونگه سرشو از روی میز بلند کرد عه اینم اینجا بود؟
معلم:بله؟
وای الان چه غلطی بکنم ؟اینجا هم مدرسه خودم نیست یک بهونه ای جور کنم دیگه هم جنی یا گارامی نیست که نجاتم بده
نویسنده خودم نیستم ایشونه
https://wisgoon.com/joen_sojin
- ۹۳
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط