نیمه ی گمشده ی من الان باید خیلی خسته شده باشه . . .

نیمه ی گمشده ی من الان باید خیلی خسته شده باشه . . .
از بس دنبال من گشته و نتونسته منو پیدا کنه . . .
حقم داره بنده خدا . . . !
جا داره از همین تریبون یه خسته نباشی بهش بگم . . .
و بگم که امیدتو از دست نده “خواستن توانستن است . . . !
به حرف اینایی هم که میگن ” گشتم نبودنگرد نیست!”هم گوش نده . . .
اینا حسودن نمیخوان منو تو بهم برسیم . . . !
تنبلی نکن بیشتر تلاش کن که خداوند با صالحین است …!
دیدگاه ها (۳۲)

bacheha liketon mikonam barmigatdam mibonam like nashode.chi...

inam moham .KIA mo boland dos daran?

inam keyk tavalode mamanam befaramid

Salam dostaye golam khoshgele????

گل شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط