عکاسی darkness.angel 16702381

دیدگاه ها (۱)

قهرمان خودت باش

نخیر!فکر کنم این "دوستت دارم" های تایپ شده دیگر دلت را نمی ب...

‹ از ایں وحشٹ داشتم ڪه نڪند‌ آڈم بی هدفي ‌ׂ‌ باࡄ݅ـم ٰٰ بـهٔ ...

دلنوشته های من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط