انگشتانم که لای ورق های دیوان
انگشتانم که لای ورق های دیوان
حافظ میرود
دستدلم میلرزد!!
اما به خواجه میسپارم تا نا امیدرو
از دلم نگیره
دلم میخواد همیشه بگوید......
یوسف گم گشته باز آید
به کنعان غم نخور.......
حافظ میرود
دستدلم میلرزد!!
اما به خواجه میسپارم تا نا امیدرو
از دلم نگیره
دلم میخواد همیشه بگوید......
یوسف گم گشته باز آید
به کنعان غم نخور.......
- ۹۰۶
- ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط