میخواهمت . . .

میخواهمت . . .
ولی . . .
دوری . .
خیلی خیلی دور .
نه دستم به دستانت میرسد
نه چشمانم به نگاهت . .
تو را ڪم داشتن ..
ڪم نیست . .
درد است ...
دیدگاه ها (۷)

یه حس قشنگ توی یه صبح سردپاییزی..

وای ازبی حواسی اول صبحتابخواهد شیرینی رویای دیشباز سرت برود ...

چه فایدهدختری باشی با موهای بلند؟وقتی آن دستی که باید به موه...

سلام صبحتون مملوازانوارالهی..🌹 🌹 🌹

با تو می ارزد درد دوری کشیدن با تو... #کربلایی_امین_قدیم

دلتنگی

قلبمون نقاش نیست ولی خیلی قشنگ درد میکشه...!🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط