😕😂بریم تو این هوا. نفر دوم پیدا کنیم بمولا حال میدع 😂جفتی

😕😂بریم تو این هوا. نفر دوم پیدا کنیم بمولا حال میدع 😂جفتی خیس شیم
دیدگاه ها (۲۹)

برگشتم از بیرون 😂خستم حرفی هست میشنوم الان

اگه برات از  تاریکی‌های درونم بگم ، هنوزم مثل خورشید پر نور ...

جاتون خالی هوا بارونی جون میدع واس خیس شدن😂

آدما ساعت ها به حرف هايى فكر ميكنن كه هيچوقت جرات زدنش را ند...

بریم خودکشی کنیم راحت شیم😪🤧😩

ریدم تو این زندگی‌ 😑 یکیم پیدا نمیشه شیپش کنیم😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط