#آرامشم #همیشگیم.
اختیارم دست خودم نیست ...!!!
قلبم را که به " تو " داده ام ...؛
چشمم به راه مانده است ؛
روحم در آسمان در پرواز است ...!
لبم در حصر نخ ،
دستهایم درمیان کوتاهی تقدیر ...!
و پاهایم ،
در کوبش میخهای حادثه ...!
منِ بی " تو " ...!
فقط یک الفم ؛
در پوستین کالبدین انسان ...!
همین وبس ...!!!