بیشعوری واسه بعضیا عیب نیست مده😕

بیشعوری واسه بعضیا عیب نیست مده😕
دیدگاه ها (۱)

والا فداش بشم الهی.به افتخار مادرت ♥ ️بذار

😥 😥 😥 😥

♥ ️👌

😂 😂 👌 👌

واسه بعضیا که نمیدونن.........

مثل اینکه بعضیا بد متوجه شدنشوشویی پارتنرم نیستو یه مرد غریب...

حالم واقعا خوب نیست ولی چیزی نشده عیب نداره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط