مداحِ اهلبیت باید صدای مردم باشد، نه بلندگویِ توهین به آ
مداحِ اهلبیت باید صدای مردم باشد، نه بلندگویِ توهین به آنها.
مردم نه تنها به نظامی های شریف انتقاد نکردند بلکه با جان ودل حمایت کردند؛ پشت نظامیا قایم نشید.
آقای مطیعی، از کدام «زیر باد کولر نشستن» حرف میزنید؟ مردمی که ۱۱۹ شب در کف خیابان، با جان و دل پای آرمانهای نظام و رهبری ایستادند و خطوط قرمز رهبری رو فریاد زدند همانهایی هستند که ۴۷ سال این انقلاب را با خوندل حفظ کردهاند.
اگر به عملکرد برخی مسئولین بود، این انقلاب ۴۷ ساله نمیشد!
جالب است؛ وقتی مردم به مسئولینِ ناکارآمد انتقاد میکنند، میگویید «وحدت را خدشهدار نکنید»، اما خودتان پشت تریبون به همان مردمِ همیشه در صحنه، برچسبِ «وحدتشکن» میزنید؟
آنکسی که باید دهانش را بست، مسئولینی هستند که در برابر نظر صریح رهبری، نظر شخصی خودشان را ارجحیت دادند. ادب را رعایت کنید، چون با این ادبیات، فقط جایگاه خودتان را در چشم مردم کوچک میکنید.
مردم، صاحبان اصلی این نظاماند؛ با آنها مودب باشید.
#مطیعی
#مضحک
#ننگین
#توافق
#مذاکره
#جنگ
مردم نه تنها به نظامی های شریف انتقاد نکردند بلکه با جان ودل حمایت کردند؛ پشت نظامیا قایم نشید.
آقای مطیعی، از کدام «زیر باد کولر نشستن» حرف میزنید؟ مردمی که ۱۱۹ شب در کف خیابان، با جان و دل پای آرمانهای نظام و رهبری ایستادند و خطوط قرمز رهبری رو فریاد زدند همانهایی هستند که ۴۷ سال این انقلاب را با خوندل حفظ کردهاند.
اگر به عملکرد برخی مسئولین بود، این انقلاب ۴۷ ساله نمیشد!
جالب است؛ وقتی مردم به مسئولینِ ناکارآمد انتقاد میکنند، میگویید «وحدت را خدشهدار نکنید»، اما خودتان پشت تریبون به همان مردمِ همیشه در صحنه، برچسبِ «وحدتشکن» میزنید؟
آنکسی که باید دهانش را بست، مسئولینی هستند که در برابر نظر صریح رهبری، نظر شخصی خودشان را ارجحیت دادند. ادب را رعایت کنید، چون با این ادبیات، فقط جایگاه خودتان را در چشم مردم کوچک میکنید.
مردم، صاحبان اصلی این نظاماند؛ با آنها مودب باشید.
#مطیعی
#مضحک
#ننگین
#توافق
#مذاکره
#جنگ
- ۹.۳k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط