اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت

باقی همه بی‌حاصلی و بی‌خبری بود

👤حافظ
#خاص #جذاب
دیدگاه ها (۱۳)

به پاییز خوش اومدین #جذاب #زیبا #بینظیر

خسته ام #خاص

بریدم 😔😔 #خاص

ایام خوش آن بود که با دوست به سر شد باقی همه بی حاصلی ودربه ...

کیا پایه ان باهم بریم ؟؟؟😁اگه دوست داشتی یه سر به بقیه ی پست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط