دشمامممم این تخمسگ بهترین نمره ای عه که از ریاضی گرفتم

دشمامممم این تخمسگ بهترین نمره ای عه که از ریاضی گرفتم
دیدگاه ها (۲۱)

حاجی من نصف سوالای فارسی‌فارسیو ننوشتم...این دیگه چه سمیه

کصکش این چه سمیه آخه

این دوتا چی میشن؟

الان امتحان ریاضی از کل کتاب دارم دعا کنید نمره خوب بیارم 😭😭...

بهترین ایکاور؟بهترین جنی؟بهترین صدا؟اون اسپنسر عه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط