بلاتڪلیفم

بلاتڪلیفم
به اینڪہ قــهرے هنوز؟!
دلخورے هنوز؟!
دلـــــتنگم میشوے هنوز؟!
برایـــــت مهمم هنوز؟!
ایڹ سئوالها را مڹ هر روز در دلم از تو می پرسم
اما فقط میدانم ڪہ می خـــــواهمــت
هـنـــــــــــــــــــــــــــــــــوز....!
دیدگاه ها (۴)

وووووش ای جانم...بانو عسل و شوهر آیندش..ههه

.

...

میدونین چی سخته؟ وقتی عاشق یکی میشی و سهم تو نیست وقتی باورش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط