میتونیم ی کاری کنیم بچه ها..
میتونیم ی کاری کنیم بچه ها..
نظرتون چیه از نو شروع کنیم؟؟ فراموش کنیم و برای ی بارم ک شده زندگی کنیم؟؟ من همیشه استی ها رو ب چشم خانواده میدیدم چون استی و اسکیز ی خانوادن-
دوست دارید بازم فعالیت کنم؟؟ دوست دارید مثل ی خانواده باهم از نو شروع کنیم؟؟ تو کامنتا بهم بگید چی دوست دارید ، چ شخصیتی و چ رفتاری و چ پست هایی
نظرتون چیه از نو شروع کنیم؟؟ فراموش کنیم و برای ی بارم ک شده زندگی کنیم؟؟ من همیشه استی ها رو ب چشم خانواده میدیدم چون استی و اسکیز ی خانوادن-
دوست دارید بازم فعالیت کنم؟؟ دوست دارید مثل ی خانواده باهم از نو شروع کنیم؟؟ تو کامنتا بهم بگید چی دوست دارید ، چ شخصیتی و چ رفتاری و چ پست هایی
- ۱۶۵
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط