استغفرالله
استغفرالله
الان چرا نمیخوای باهام حرف بزنی؟مطمئنم باهام قهری از دیشب تاحالا باهات نحرفیدم کجاییییی؟؟ یعنی واقعا باهام قهره؟مگه میشه مگه داریم؟مگه میشه سارای ریحون قهر باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان چرا نمیخوای باهام حرف بزنی؟مطمئنم باهام قهری از دیشب تاحالا باهات نحرفیدم کجاییییی؟؟ یعنی واقعا باهام قهره؟مگه میشه مگه داریم؟مگه میشه سارای ریحون قهر باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- ۳.۲k
- ۱۱ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط