تاحالا شده حوصله ی خودتم نداشته باشی؟؟؟؟؟

تاحالا شده حوصله ی خودتم نداشته باشی؟؟؟؟؟

....خیلی حسه بدیه........
دیدگاه ها (۱)

من علاوه بر اینکه یه دُخْتَـــــــَرم......اُردیبِهـِــــشْت...

حــال من خوب نمیشه...این جمله مطلق نیست...حال من اگر...........

...ویترین نیستم....

خدا وکیلی اگه اهنگ نبود نسل ما دق میکرد..........#دق

وای خیلی خوبه خودتم همون جا باشی!💭👍🏻

خیلی حس بدیه

خیلی حسه خوبیهههه😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط