در جواب نطق دیروز آقای روحانی در همایش اقتصاد مقاومتی که
در جواب نطق دیروز آقای روحانی در همایش اقتصاد مقاومتی که افاضه فرمودن: اگر با خارج رابطه نداشته باشیم باید نون و پنیر بخوریم!!
در قمار عشقبازی ها چه سودی بهتر است؟
پای دلبر ماندن و روی کبودی بهتر است
لقمه ی نان و پنیر سفره ی سید علی
از هزاران مرغ بریان یهودی بهتر است
در قمار عشقبازی ها چه سودی بهتر است؟
پای دلبر ماندن و روی کبودی بهتر است
لقمه ی نان و پنیر سفره ی سید علی
از هزاران مرغ بریان یهودی بهتر است
- ۵۴۵
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط