تو نباشی...

تو نباشی...
دیدگاه ها (۲)

خخخخ امضا: عمه😂 😂 😂

دمت گرم خدااااا

تو نباشی زِنده بودنم با مُردنم نداره فرق...

ارامشمی پسر تو نباشی میخوام دنیا نباش🎀🍻💖❤💍🌼@489ali

"تو" که نباشیدریاها می‌خشکند وخورشیدها غروب می‌کنند وكلماٮ ٮ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط