دلم خوش نیست
دلم خوش نیست
غمگینم…
کسی شاید نمیفهمد
کسی شاید نمیداند
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی
تو میخوانی
فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی…
غمگینم…
کسی شاید نمیفهمد
کسی شاید نمیداند
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی
تو میخوانی
فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی…
- ۲۲.۶k
- ۱۵ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط