دادم دعا می‌تُنم😌 😜

دادم دعا می‌تُنم😌 😜
دیدگاه ها (۴)

از فیلتر رد شده ها... بفرمایید یه چای آتیشی با دوسیب دورهم ب...

میام ایندفعه گوشیاتونو میگیرمااا 😄

میشه روش زوم کرد ﻭ بارها و بارها عاشق ریاضیاﺕ شد 😍 😋 😘

خیلی اوضاع وخیمه ها 😐 ۲۵ هزار لایک فقط واسه یه پا؟!!

😂🤣امروز رفتم ازمون ورودی دادم دعا کنید قبول شممممممن

زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟بی پناهم، خسته ام، تن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط