چه کنم

چه کنم
عاشقی بد دردیست
درد که مرحم ندارذ
پس میسوزمو میسازم
دیدگاه ها (۶)

خواهرم در کوچکی

این یکی ملایم تره

خخخخخخ گفتم کل صورتمو نذارم

اینم منو دوستام توی سیزده بدر

اما درد عاشقی🥲💔

سعدی میگه :مرا دردیست اندر دل که گر گویم زبان سوزدوَگر پنهان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط