#عشق_یکطرفه

#عشق_یکطرفه

----چرا هیچوقت بهم نگفتی دوستم داری؟

---چون نداشتم!!!

❌ اگه دچار یه علاقه یه طرفه شُدی
بدون، علت علاقه زیادت به آدمی که دوستت نداره؛ خارق العاده بودن و دوست داشتنی بودن اون آدم نیست بلکه
شما یک درگیری درونی داری که این گیر مدلش اینه:

اول از نادیده گرفته شدن توسط اون آدم خوشت میاد
توو ذهنت جذاب میشه(توو ذهنت ، وگرنه توو واقعیت اونم یه آدم معمولیه)
بعد اگه بر حسب شانس اون آدم بهت توجه کوچکی بکنه
باخودت میگی واااو اگه اون آدمِ دست نیافتنی امروز به من توجه کرد
یعنی من آدم ارزشمندیم!

چهارتا تکست شو پنجاه بار می خونی تا لابه لاش یه عزیزمی،جانمی،استیکر قلبی،چیزی بیابی!

اینجوری اعتماد به نفس پیدامی کنی
اما فرداش که دوباره باهات مثل یخچال برخورد می کنه
نه تنها اون اعتماد به نفس کاذبی که بدست آوردی ازبین میره
بلکه دوبرابر احساس پوچی و بی ارزشی و دوست نداشتنی بودن می کنی!!


❌ گیر درونیتو برطرف کن:

برای خودت ارزش قائل شو
مهم نیست چقدر چاقی! چقدر چشمات درشت نیست!
چقدر پول نداری! چقدرپوستت روشن نیست!

مهم اینه که تو یه انسان منحصربه فردی و
باویژگی ها وشخصیت تو فقط یه دونه درجهان وجودداره اونم خودتی..

❌ گیر درونی یعنی تو ناخودآگاهت از مورد تحقیر و بی توجهی قرار گرفتن خوشتون می یاد و لذت ببرین!
چون خودت قلبا معتقدی موجود بی ارزشی هستی!

ترسناکه ، نه ؟

❌گاهی وقتشه به جای کوچ ازین رابطه به اون رابطه،با خودت بگی:
شاید بهتره یه مدت اصلا با کسی نباشم!
روی خودم،سلامتم،علایقم و تکاملم تمرکز کنم.

«هیچکس از تنهایی نمرده!...فقط قوی تر شده ، چون کشف کرده میتونه روی خودش و توانایی‌های خودش حساب باز کنه..قبول داری؟
دیدگاه ها (۰)

اگر به کسی که دوستش داری اهمیت ندهی...

هیچوقت هیچ چیز از هیچکس بعید نیست..نگو فلانی با بقیه فرق دار...

پارت ۱۰

#سناریو_بی_تی_اس وقتی یه یوتیوبر هستی و با یه پسر دیگه گیم م...

چه محتوای فیلم جذابی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط