ازهمه تکرارها خسته شدیم

ازهمه تکرارها خسته شدیم
الا
تو
دیدگاه ها (۱)

ولی گریه چیزِ خوبیهحس میکنم وقتی گریه میکنمدردای روحم با اشک...

یکی بیایید که به دل نه،به جانبنشیند...!

خسته شدیم بسع دیگه کم آوردیم

فراگمان مون رو بدید خسته شدیم😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط