حرفی ندارم فقط خواستم بگم زندم
حرفی ندارم فقط خواستم بگم زندم
راستش حوصله ندارم کاملش کنم و اینکههههه همینجوری گذاشتم اصلا هم لازم نیست حمایت کنید با توجه به چیزی که مشاهده میکنید ممنون آقا راستی ی چیزی.ی میکوتو جونم ممنون که برا تولدم آرت زدی و ممنون که اوسیم رو گذاشتی رو کیک تولدت خیلی خوشحال شدممممم آمممم دیگه چی بگم؟نمیدونم پس فعلا خفه میشم
راستش حوصله ندارم کاملش کنم و اینکههههه همینجوری گذاشتم اصلا هم لازم نیست حمایت کنید با توجه به چیزی که مشاهده میکنید ممنون آقا راستی ی چیزی.ی میکوتو جونم ممنون که برا تولدم آرت زدی و ممنون که اوسیم رو گذاشتی رو کیک تولدت خیلی خوشحال شدممممم آمممم دیگه چی بگم؟نمیدونم پس فعلا خفه میشم
- ۱.۲k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط