یعنی تو بگو این خبر اینقدر خوشحال کننده بود همه رفته بودن

یعنی تو بگو این خبر اینقدر خوشحال کننده بود همه رفته بودن تو خیابون میرقصیدن
دیدگاه ها (۷)

چقد خوبه سریالش

چیزی که الان نیاز دارم وقتی میرسم مرز:

اصلا فکر نمیکنم ۵بار رزیدنت اویل با الدن رینگ با لست اف اس ۲...

والا نمی‌دونم غریبه ای آشنا تو بگو

تو بگو...آن سوی افق ،چه خبر بود از مرگ غروب ،تو بگو!!این سوی...

یعنی اینقدر خار تو چشماتونم 😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط