:
:
همیشه فکر کن...
توی دنیای شیشه ای زندگی میکنی...
پس
بطرف کسی سنگ پرتاب نکن،
چون اولین چیزی که می شکنه..
دنیای خودته...
@cafegraam
همیشه فکر کن...
توی دنیای شیشه ای زندگی میکنی...
پس
بطرف کسی سنگ پرتاب نکن،
چون اولین چیزی که می شکنه..
دنیای خودته...
@cafegraam
- ۷۹۵
- ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط