سلام میخواستم بگم من به احتمال زیاد نیام ویس یا جای دیگه
سلام میخواستم بگم من به احتمال زیاد نیام ویس یا جای دیگه ایی دلیلشم به خودم مربوطه یا اگرم خواستید از ایکو بپرسید. هر وقت ان دیدید یاد من بیفتید البته میدونم به تخماتونم نیست به هر حال خیلی دوستون داشتم.. مخصوصا ان و ایکو(فاطمه) مراقب خودتون باشید..
- ۴۷۸
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط