نشکن

نشکن
دیدگاه ها (۶)

کی میخواین باشه:/امیدمه دیه^_^

:(

اره هیچ وقت ترکت نمیکنههیوچقت نمیگه هرطور خودت میدونیهیچوقت ...

خیلی دردناک:(

نه دیگه من نمیتونم به این بغض بگم : نشکن نشکن نشکن

من دیگه نمیتونم به این بغض بگم :نشکن نشکن نشکن 💔🥹

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط