انفرادی شده سلول به سلول تنم,

انفرادی شده سلول به سلول تنم,
خودمن در خودمن در خودمن زندانیست...
دیدگاه ها (۳)

درد داره...

وقتی سرگرمیت بودم...

سس بود زندگی با طعم تلخ و تندیک اره در دهان با ریتم های کند....

بهترین بهترین منعاشق این شعرم از فریدون مشیری:-)

ادیتای خودمن

خودمن نفیک

چون مثل خودمن😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط