میشه اون کسی که گزارش کرده یاد پی وی بهم پیام بده فقط می
میشه اون کسی که گزارش کرده یاد پی وی بهم پیام بده فقط میخوام بدونم به چه مناسبت داره هی گزارش میکنه یا فشاری هست یا باید بیاد پی وی بهم بگه چرا هی اینو گزارش میکنه در صورتی که هیچی نداره
- ۲.۷k
- ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط