یعنی تااین حداین شلمغزاگرسنه بودن وماندونستیم بفرمایید نو

یعنی تااین حداین شلمغزاگرسنه بودن وماندونستیم بفرمایید نوووش جااان کنید،گوه خورای پرسپولیس بخورید وبیاشامید ولی غنیمت شمرید😂 😂 😂 😂 😂
دیدگاه ها (۱)

برچشم بدتو لعنت،،بردشمن تولعنت...هوادارتم تاابد بهترینم

بعد از تو "شعور" هم از کییسه رفت...روحت شاد

😂 😂 😂 😉 😉 😄 😄 😄 😄

قدربدونید کییسه ها بالاخره فرصتی واسه عرعرکردنتون ب وجود اوم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط