بعععععله

بعععععله
فقط نمیدونم اون یه نفر الان کودوم گوریه خخخخ
دیدگاه ها (۴)

والا

وای من خودم خییییییلییی اینو دوس می دارم.

مرسی از اجی نیلو که واسم درستش کرده

خخخ دقت کردین؟

گفتید فقط یه نفر تو شعام مخالف بوده؟! خدا اون یه نفر رو حفظ ...

تازه اون موقع ۹۴ الان نمیدونم واقعا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط