ن میل ب آغاز و ن پایان دارم

ن میل ب آغاز و ن پایان دارم
عمریست ک مرده ام ولی جان دارم(:
دیدگاه ها (۱)

عز ی جایی ب بعددیگ خودشو دوس نداریبلکه غم نبودنشو دوس داری..

من_عادت_دارم(:

انقد ک نخندیدمخندیدن یادم رفتح!😄

من واست مردی کردمحالا رفیقات دنبال من میگردن!😐

منی ک میدونم ارن اون قسمتی ک ب میکاسا گفته بود موهاتو کوتاه ...

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط