-ولی ما عادَت داریم با اِجبار زندِگی کنیم🎵
-ولی ما عادَت داریم با اِجبار زندِگی کنیم🎵
چون باهاش بزرگ شُدیم💀
چیزی به اسمِ حَقِ اِنتِخاب..؟
وُجود نَداره !💙 :)
چون باهاش بزرگ شُدیم💀
چیزی به اسمِ حَقِ اِنتِخاب..؟
وُجود نَداره !💙 :)
- ۱۵۰
- ۰۲ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط