بایی.

بایی.
دیدگاه ها (۱)

سلام.من. برا چند دقیقه اومدم.

حالا هم میرم شاید ساعت دوازده اینا اومدم.

بچه ها من از ویس نمیرم.ولی. خیلی کم دیگه میام توش.

تا هفته بعد هیچی نمیزارم بایی

گفت که بریممم مننن رفتممم بایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط