خدایا ..
خدایا ..
بهترین درسها را
در زمان سختی آموختم
و دانستم صبور بودن
یک ایمان است
و خویشتن داری یک عبادت
فهمیدم ناکامی به معنای
تاخیر است، نه شکست
وخندیدن یک نیایش است...
فهمیدم جز به تو نمی توان امید داشت
و جز با عشق به تو نمی توان
زندگی کرد
پروردگارا
ما را در پناه خود قرار بده
سلام دوستان
عصرتون بخیر و نیکی
بهترین درسها را
در زمان سختی آموختم
و دانستم صبور بودن
یک ایمان است
و خویشتن داری یک عبادت
فهمیدم ناکامی به معنای
تاخیر است، نه شکست
وخندیدن یک نیایش است...
فهمیدم جز به تو نمی توان امید داشت
و جز با عشق به تو نمی توان
زندگی کرد
پروردگارا
ما را در پناه خود قرار بده
سلام دوستان
عصرتون بخیر و نیکی
- ۱.۱k
- ۰۵ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط