میگم مده همه برن ؟؟؟؟

میگم مده همه برن ؟؟؟؟
همه دارن میرن ک
اجی زهرا ، اجی نگین ، داداش علیرضا ، داداش فرزاد ، داداش اروین
نگار هم ک کلا نی
عجبا اخه کجا میرین ؟؟؟؟
دیدگاه ها (۱۴)

خخخخخخخخخ

خخخخخخخخخ

خخخخخخخخخ

...:)!

.:نه همه چیز با آقا هماهنگه!!!!#پلاکاردَ:ولی من برام سواله ه...

#حسم_به_توp6:دامیان: امشب من باید مواظب انیا باشم پس داری کا...

زندگی دوباره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط