سلامی بعد از یک هفته امتحان و برف و سرما ✋
سلامی بعد از یک هفته امتحان و برف و سرما ✋
مجدد خدمتتون هستم با مهمترین اخبار روز با چاشنی کمی تحلیل و نمک 😊
ممنون که مطالبی که دوست دارید را بازنشر میکنید
و ممنون تر که کانال را اگه دوست دارید معرفی میکنید🙏
تهبین
در ایتا
https://eitaa.com/tahbin
بله
https://ble.ir/tahbin
و ویسگون فعاله
https://wisgoon.com/tahbin
پن: نمای برفی از دانشگاه اصفهان
مجدد خدمتتون هستم با مهمترین اخبار روز با چاشنی کمی تحلیل و نمک 😊
ممنون که مطالبی که دوست دارید را بازنشر میکنید
و ممنون تر که کانال را اگه دوست دارید معرفی میکنید🙏
تهبین
در ایتا
https://eitaa.com/tahbin
بله
https://ble.ir/tahbin
و ویسگون فعاله
https://wisgoon.com/tahbin
پن: نمای برفی از دانشگاه اصفهان
- ۱.۷k
- ۲۸ دی ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط