مهم نی سر امتحانا تخلیه میکنم.

مهم نی سر امتحانا تخلیه میکنم.
دیدگاه ها (۳)

هرکی منوووووو نداره ،.....خرهههههههههههههههههههههههه والسلام...

عایا؟؟؟؟؟؟

یا تمومش کنم ؟؟؟

کدوم ???? من که بیباک و تیک تاک و z b و البت یااااااس

حوصلم سر رفتع. کسی نیس باهاش چت کنم¿ چه دختر چه پسر مهم نی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط