⭕️اسرائیل و آمریکا آماده جنگند!
⭕️اسرائیل و آمریکا آماده جنگند!
🔻نتانیاهو:ما هنوز کارهایی در ایران داریم که باید انجام شود.ما در اوج جنگ منطقهای هستیم که کمتر از جنگ استقلال نیست.ما قواعد بازی را در منطقه خود تغییر دادیم،سد ترس را شکستیم و قدرت مشت آهنین خود را ثابت کردیم.ما در چند جبهه در منطقه درگیر جنگ هستیم.همان طور که قول داده بودم اکنون در حال تغییر چهره خاورمیانه هستیم.حضور نظامی ما در لبنان ادامه خواهد یافت و نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی عمل کامل دارند!
🔻عضو کابینه ناتانیاهو: به هیچ وجه از لبنان عقب نشینی نخواهیم کرد حتی اگر ترامپ از ما بخواهد!ارزیابی ما این است که برای مدت طولانی در آنجا خواهیم ماند و میخواهیم در مواضعی مستقر شویم که بتوانیم در بلندمدت از آنها دفاع کنیم.این هدف و سیاست ماست و موضوع خروج از نوار امنیتی لبنان اصلاً مطرح نیست.
🔻این حرفها رجزخوانی نیست!
بلکه بخش کوچکی از برنامه ریزی بلند مدت تل آویو برای نبرد جدید با جمهوری اسلامی است.از منظر اسرائیل،تعادل قوا در غرب آسیا به زیان این رژیم بر هم خورده و رژیم برای ادامه بقای خود ناچار به بازگرداندن وضعیت منطقه به موازنه سابق است و این مهم جز با نابودی محور ضد صهیونی(حزب الله،حماس،انصارالله) و تخریب جدی قدرت نظامی ج.ا بدست نخواهد آمد.
🔻آمریکا هم(اعم از دموکرات و جمهوری خواه) بر همین باور است و حاضر به قبول نظم جدید در غرب آسیا نیست! منافع و امنیت آمریکا و اسرائیل در بازگرداندن منطقه به وضعیت ماقبل ۷ اکتبر است! وضعیتی که آنها محور مقاومت را درگیر جنگ در سوریه و عراق کرده و خود در حاشیه امن،تماشاچی تخریب توان و قوای محور مقاومت،با هزینه و امکاناتِ عربستان،ترکیه،امارات، قطر و نیروهای تکفیریِ چند ملیتی بودند!
🔻آتش بس و مذاکره با ج.ا.ا "طرح فریب" رژیم صهیونی و آمریکا برای شروع جنگ دیگر برایِ شکست محور مقاومت است و در لحظه ای که ارزیابی و جمع بندی آنها تعیین کند،نبرد با جمهوری اسلامی را به شکلی سنگین تر از گذشته آغاز خواهند کرد!
🔻رژیم صهیونی برای بقا و آمریکا برای ادامه تسلط خود بر غرب آسیا آماده جنگ سرنوشت ساز شده اند آن هم در حالی که دولت جمهوری اسلامی و مقامات آن،برای رفع گرسنگی ملت ایران،به دنبال خرید غلات و خوراک دام،از آمریکا هستند و با خوشخیالی به اتمام جنگ امیدوارند!(و یکی از علل تصمیم جدی رژیم صهیونی و آمریکا برای شروع نبرد جدید،عدم تمایل و ترسِ دولت و برخی مقامات ج.ا از جنگ است!)
🔻آرامش نسبیِ امروزِ منطقه،آرامش قبل از طوفان است و مقامات مذاکره کننده ایرانی وقتی این حقیقت را خواهند فهمید که جنگی با ابعاد سنگین تر از نبرد رمضان آغاز شده باشد!! و آن روز برای فهم این حقیقت بسیار دیر است!
✍دکتر کوشکی
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
.
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
🔻نتانیاهو:ما هنوز کارهایی در ایران داریم که باید انجام شود.ما در اوج جنگ منطقهای هستیم که کمتر از جنگ استقلال نیست.ما قواعد بازی را در منطقه خود تغییر دادیم،سد ترس را شکستیم و قدرت مشت آهنین خود را ثابت کردیم.ما در چند جبهه در منطقه درگیر جنگ هستیم.همان طور که قول داده بودم اکنون در حال تغییر چهره خاورمیانه هستیم.حضور نظامی ما در لبنان ادامه خواهد یافت و نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی عمل کامل دارند!
🔻عضو کابینه ناتانیاهو: به هیچ وجه از لبنان عقب نشینی نخواهیم کرد حتی اگر ترامپ از ما بخواهد!ارزیابی ما این است که برای مدت طولانی در آنجا خواهیم ماند و میخواهیم در مواضعی مستقر شویم که بتوانیم در بلندمدت از آنها دفاع کنیم.این هدف و سیاست ماست و موضوع خروج از نوار امنیتی لبنان اصلاً مطرح نیست.
🔻این حرفها رجزخوانی نیست!
بلکه بخش کوچکی از برنامه ریزی بلند مدت تل آویو برای نبرد جدید با جمهوری اسلامی است.از منظر اسرائیل،تعادل قوا در غرب آسیا به زیان این رژیم بر هم خورده و رژیم برای ادامه بقای خود ناچار به بازگرداندن وضعیت منطقه به موازنه سابق است و این مهم جز با نابودی محور ضد صهیونی(حزب الله،حماس،انصارالله) و تخریب جدی قدرت نظامی ج.ا بدست نخواهد آمد.
🔻آمریکا هم(اعم از دموکرات و جمهوری خواه) بر همین باور است و حاضر به قبول نظم جدید در غرب آسیا نیست! منافع و امنیت آمریکا و اسرائیل در بازگرداندن منطقه به وضعیت ماقبل ۷ اکتبر است! وضعیتی که آنها محور مقاومت را درگیر جنگ در سوریه و عراق کرده و خود در حاشیه امن،تماشاچی تخریب توان و قوای محور مقاومت،با هزینه و امکاناتِ عربستان،ترکیه،امارات، قطر و نیروهای تکفیریِ چند ملیتی بودند!
🔻آتش بس و مذاکره با ج.ا.ا "طرح فریب" رژیم صهیونی و آمریکا برای شروع جنگ دیگر برایِ شکست محور مقاومت است و در لحظه ای که ارزیابی و جمع بندی آنها تعیین کند،نبرد با جمهوری اسلامی را به شکلی سنگین تر از گذشته آغاز خواهند کرد!
🔻رژیم صهیونی برای بقا و آمریکا برای ادامه تسلط خود بر غرب آسیا آماده جنگ سرنوشت ساز شده اند آن هم در حالی که دولت جمهوری اسلامی و مقامات آن،برای رفع گرسنگی ملت ایران،به دنبال خرید غلات و خوراک دام،از آمریکا هستند و با خوشخیالی به اتمام جنگ امیدوارند!(و یکی از علل تصمیم جدی رژیم صهیونی و آمریکا برای شروع نبرد جدید،عدم تمایل و ترسِ دولت و برخی مقامات ج.ا از جنگ است!)
🔻آرامش نسبیِ امروزِ منطقه،آرامش قبل از طوفان است و مقامات مذاکره کننده ایرانی وقتی این حقیقت را خواهند فهمید که جنگی با ابعاد سنگین تر از نبرد رمضان آغاز شده باشد!! و آن روز برای فهم این حقیقت بسیار دیر است!
✍دکتر کوشکی
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
.
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
- ۲۴۸
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط