🥺🙂من الان داشتم با یه نفر حرف میزدم و متوجه نشده بودم اون

🥺🙂من الان داشتم با یه نفر حرف میزدم و متوجه نشده بودم اون یه هیتره
وقتی هویت همو فهمیدیم اون اصلا به من بی احترامی نکرد ولی گفت
چرا ازشون حمایت میکنی!؟
منم جواب دادم :
چون اونا حال منو بهتر میکنن باعث میشن بفهمم زندگیم اونقدر بی ارزش نیست و اینکه سلیقه ی موسیقیم به اهنگاشون میخوره و باعث لبخند زدن من میشن 😊🙂
بعدش من ازش پرسیدم چرا بهشون هیت میدی؟ اون جوابش واقعا جالب بود گفتش :
میدونم اونا کار بدی نکردن که بهشون هیت بدم اما همونطور که اونا باعث خوشحالیت میشن واسه من برعکسه یعنی شکستشون برابر با خوشحالی منه حتی اگه دلیل خاصی هم نداشته باشه.
اخرش گفت ممنون که باهام دعوا نکردی با اینکه من هیتر اکسو بودم... شاید شما بهترین فندومی باشین که تا الان شناختم .
دیدگاه ها (۲)

کامنت هایی که اکسوال ها برای تولد لی سومان براش گذاشتن😐🤣

فندومم پاره تنم😐🤣💔

عــــــــــــــاشـــــــــــقــــــــــــشـــــــــم🤧😐❤

پاندای کونگ فو کار مهربون🥺💔🐼

^فیک جونگکوک^(پارت۶۶)

یه خبر خیلی ناراحت کننده که تازه فهمیدماین حرف ها رو من نگفت...

بسیار مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط