نبایـد به ایـن فاصـله دست زد...

نبایـد به ایـن فاصـله دست زد...

نباید،تو رو بیشتـر از این بخوام...

باید ازتو ردمیشدم مـثل سنــگ...

نبایـدهدر میشدی پا به پام...

به این بغض پر خـاطره شک نکن...

به این گریـه ی بی تـرحم نخنــد...

یه روزی به حرفای من میــرسی...

به این آدما بعد من دل نبنــد..💔 .
دیدگاه ها (۱)

زیادی دم دست نباش....دل آدما رو میزنی...زیادی صاف وبی غرور ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط