اصن خدایااااا دستت درد نکنه

اصن خدایااااا دستت درد نکنه
واس خلق چنین موجوداته عزیزیییییووو عجیبییییوو کلوهوم همه چیییوووو دست مریزااااد
درکل مایه آرامش و رفاااااه و خوشنودیه مان
:)
دیدگاه ها (۹)

اگه لباستو ساعت45 : 11 دقیقه خریده باشی وساعت46 : 11 بری یه...

شب خوووووششبتووون پراز رنگای قشنگگگگگ

عجب سگ سمجیم بوداااااااعول کن نبودااااااااعخخخخاااااااع

هن!!!؟؟اهیییین!!؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط