میخوام شاد شم

میخوام شاد شم
میخوام بشم همون حدیثی ک بودم
میخوام ب دوستام بفهمونم ک هنوزم عاشقشونم
دیدگاه ها (۱۰)

من دو تا جیون دارمیکی حوریا..یکی شیوا

عخی*___*

پیـر شُدنتـ عَـ اونجاییـ ـ‌‌‌‌شُروعـ میشه کِهـ💀 ‌‌‌‌خونه مون...

|• آدمآ..‌‌‌|• خـیـلیـ قشنگـ تَر‌‌‌|• بنظر میـرسنـ‌‌‌|• وقتی...

دوستان حوصلم سر رفته

هعفف بچه بودم میخواستم بزرگ شم بزرگ شدم میخوام بچه شم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط